Resan borjar narma sig sitt slut...


Igar pa stranden kom det fram en indones till mig och fragade hur lange jag hade varit pa Bali. 10 dagar sa jag och berattade att vi varit i Thailand 2,5 vecka innan det. Han fragade da om vi hade varit i solen hela tiden vid stranden och jag svarade nastan alla dagar. Han svarade da att det typ sag ut som att jag bara varit i solen typ 2 dagar. Det var saaa nara att han fick en small! haha Forhoppningen om att vara lite brun nar man kommer hem och att jag faktist tyckte mig har fatt lite farg sabbades ganska fort. haha Aven om jag inte ar brun nar jag kommer hem, kommer jag ha en ryggsack full av fina klader, skor, smycken och vaskor. Jag kommer ocksa ha massvis av erfarenher fran allt vi upplevt och satt pa var resa. Tack Stina, varldens basta van och nu reskamrat. Utan dig hade denna resan inte blivit densamma!  


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej världens finaste Hanna. I Thailand är det fint att vara vit! Nämligen då lever man bra o slipper arbeta hi hi. De bruna är arbetarklassen.Du blir brun såklart , men på dit vis:) Ännu ett fantastiskt minne med en fantastisk vän att snart lägga till handlingarna.I <3 you kram

2011-03-02 @ 20:21:53
Postat av: stina

Du ar sa brun och fin sa :D Ser detta enda harifran i datasalen :D



Har varit sjukt kul!! Men vi har nagra dagar kvar att shoppa, steka och festa :D

2011-03-04 @ 13:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0