Fotboll på Ängvallen!


Då har 5 italienare+ frida och Elin spelat fotboll på Ängvallen. Sara, jag och Elin bakade paj och jäääätttemånga chokladbollar som the italien boys älskade. Har också trillat i altan trappan och fick alla chokladbollar mosade under mig och all vaniljsås i håret. Jaja, lite kul får de ju ha. Haha snart tagga bakadpotatis, min favorit. Ikväll slipper vi pasta eftersom vår italienare ska till Harrys och äta swedich food. Längtar tillbaka till de varma dagarna på Bali och min härliga solbränna, billig shopping med goa Stina som flyttar hem i helgen. Dock kanske inte så länge, för man vet inte vad hon ska hitta på sen ;) Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0