Hola amigos!

Ucsh, har lite för mycket som ska göras till nästa vecka så, det börjar brinna i knutarna. En bok på 200 sidor som ska börja läsas i morgon, några artiklar 5 läsloggar med reflektioner av det vi läst. Några kapitell hit några kapitell dit i några böcker sen ska vår fösrta exeminationsuyppgift lämnas in på fredag då jag också ska på datakurs. men jaja, det ordnar sig alltid. Hoppas jag får veta iveckan var jag ska ha min VFU också. Ska ut på "fältet" haha vecka 40-42. Nu blir det buonanotte efter en hård träning med boxning i rydö. Byebye


ser verkligen fram emot helgen... NOT!! De andra på G:a nissastigen 50 kommer undra vad jag tagit vägen, men till dem kanjag säga. Vi ses på  måndag. Kommer nog försöka överleva denna helgen bland mina böcker in the basement... (en trappa ner.... i underjorden...........)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan komma ner med lite mat till dig i alla fall. Välkommen till studentlivet :) puss

2011-09-21 @ 22:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0