Koh Samui


Heldag pa stranden idag med mycket sol och bad. Thailandrana vill inte att man gor nagonting sjalv utan man ska saga till dem sa fixar de allt! Mitt solparasoll skulle de hjalpa mig med nar jag bad om det! Och som de fick springa. hihi fram och tillbaka. Ena stunden ville jag ha skugga och andra lite sol. Men de var sa glada att fa hjalpa till.


Vi var pa stranden som heter Chaweng idag. En valdigt lang strand med manga forsaljare. Kan bade kopa det ena och det andra. Min och stinas favorit ar de grillade kycklingspatten de grillar pa ett litet (storm kok hade vi nog sagt i sverige.) Ny uppskuren annanas och kokosnot gar ocksa alltid hem!


Fin dag pa stranden. I morgon blir det nog en tur till den andra stranden i Lamai.


Thailandarna ar riktigt skickliga pa att skara upp frukt. Har pa bilden en annanas. mums
Mycket att shoppa finns det verkligen, men nu blir det inte mer forran i Bangkok pa vagen hem.
har kopt tva fina vaskor, ett linne med en tiger, armband och forlankar, bikini och en strand sarong.

Allt detta for under femhundra lappen. Det ar toppen.


Idag testade vi glassen pa en kand glassbar har. valdigt gott var det!


Stina tog en joggingtur pa stranden sa den lilla hunden kom och gjorde mig sallskap tills Stina kom tillbaka. Jag har borjat lasa pa stinas bra bok hon hade med sig. spannande ar den! Boken gick mitt i tur sa nu laser jag forsta delen och stina andra. haha

ha det bra // Hanna


Kommentarer
Postat av: mami

Såååå härligt det ser ut. Kramar i massor.Fina saker du shoppat!! :).Nu ska Anja persson köra vm håll tummarna.

2011-02-08 @ 10:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0