Dålig uppdatering, men här kommer det...

Min dator som jag beställde för måånga veckor sedan har inte kommit ännu och därför blir det dåligt med bloggandet. Här kommer i alla fall den närmsta veckans bilder...

Lördag och mat på en lite restaurang på Lilla Torg. Gott, men för mycket. Hade räckt med hälften av vad man fick. Sen vidare till mig för att titta på..

Andra chansen och Melodifestivalen med Emma och Ann-Sofia. Trevligt sällskap, brända popcorn, men dåliga låtar som gick vidare..

Söndagen spenderades i Arenahallen med twinsen Moa och Agnes på Nordiska mästerskapen i rytmiskgymnastik. Lät inte så spännande när jag hörde om det, men oj så fel jag hade. Riktigt roligt och underhållamde att titta på. Duktiga tjejer mellan 13-17 år som hade full kontroll på bollar, band, käglor och ringar. Försökte även få lite saker tvättade under söndagen, men tvättstugan var occuperad heela dagen och när väl tvättmaskinen blev ledig rund nio fanns det ingen plats att hänga sin tvätt.. Funderar starkt på att införa tvättschema, men de andra blir nog inte så glada, eftersom det verkar ha fungerat innan jag flyttade in.. jaja



Mina fina burkar som nu är fyllda med godsaker.. eller basvaror i alla fall ;)


Träffade Carolin i Onsdags och hennes nya vän Tjoffsan som flyttat in hos henne.. Även idag var tvättstugan upptagen, menmen får låta grabbarna tvätta idag och göra ett nytt försök i morgon..

I måndags började min praktik och jag har startat upp fösrta delen av min uppgift. Läst boken om daggmasken Karlknut som vi ska abeta vidare med... Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Mammi

Kul att läsa din blogg. Du har ju sååå mysigt hemma hos dig. Lycka till med Karl knut. Puss

2012-03-12 @ 15:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0