Det luktar inte rosor precis.. Men hallon!

Wiie! Äntligen har jag lyckats få lite tvättider och jag har även införskaffat ett torkställ så nu ska det tvättas.. Igår invigde jag min cykel och livrädd som jag var att cykla i Halmstad lyckades jag ta mig fram till högskolan på 2 min. Gött! Fatta hur långa sovmorgnar jag kan få framöver. Köpte träningskort på högskolan och körde i Fridas fotspår och testade gymmet efter mycket om och men. Får se om man vågar boka in sig på något pass nästa vecka. Sen blev det äggmackor och hallonsmootie innan jag somnade framför tv:n. Somnade alltså ifrån disken så det luktade hallon i hela lägenheten när jag vaknade. Gott! Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0