Karlknut och hans vänner har äntligen fått ett hem..


De fraktades i denna burk på buss 400 påväg in till stora staden. Det gick bra, men det kunde gått riktigt illa. Halvägs in till stan tar jag av mig jackan, eftersom jag sitter vid ett väldigt varmt element som pumpar ut värme.. AHH KARLKNUT!!! Tur att de inte blev helt grillade, men de trodde nog att de anlänt i Hawaii och inte Halmstad. Resan gick bra och Karlknut och hans vänner fick åka gratis på bussen.

Såhär såg det ut i påsen som de åkte i med posten.. Trångt och mysigt!



Min lilla kaktus som jag inte vattnat på år och dar har dött... och inte för att den INTE fått vatten, utan för att jag varit duktig och vattnat. Som dte kan gå.. Ha det bra nu måste jag gå.. Tvättstugan äntligen ledig!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas Karl-knut kommer att trivas i Halmstad. Puss

2012-03-15 @ 18:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0